Abdi İbrahim Üst Yöneticisi (CEO) Candan Karabağlı, şirketin yazılı açıklamasında, Türkiye'nin ilaç üssü olma hedefin, yaratılacak Türk markaları ile ulaşılabileceğini dile getirdi.
Şirketin 100. yılına OTC alanına Bruno markası ile giriş yaptıklarını belirten Karabağlı, ''Bebeklerin burun tıkanıklığına son veren serum fizyolojik markamız Bruno'yu yüz yıllık tecrübemizin yarattığı güven duygusuyla annelerin kullanımına sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde OTC alanında farklı segmentlerde ürünlerimizi piyasaya sunmaya devam edeceğiz'' dedi.
Tek kullanımlık flakonlarda, steril ve izotonik içeriği ile Bruno, bebeklerde günlük burun temizliğine ve burun tıkanıklığı görülen durumlarda burnun rahatlatılmasına yardımcı oluyor. Yüzde 0,9 oranında tuz (sodyum klorür) içeren bir serum fizyolojik ürün olan Bruno, tek dozluk kullanım için hazırlanıyor.
Sadece eczanelerde satışa sunulan Bruno, bebeklerin göz temizliğinde de kullanılabiliyor.