Novo Nordisk Türkiye, bugüne kadar birçok projede gösterdiği liderliği bu defa da NovoPAD’in hayata geçirilmesinde gösterdi. Novo Nordisk Türkiye NovoPAD ile, Novo Nordisk bünyesinde kapalı döngü pazarlamayı uygulayan ilk ülke olma şansını yakaladı.
NovoPAD lansmanından sorumlu Ürün Müdürü Deniz Özge Ulusoy proje ile ilgili olarak; “NovoPAD ile doğru hekime, doğru zamanda, doğru mesajı aktarmayı hedeflemekteyiz; ayrıca hekim ihtiyaçları ve görüşlerine ilişkin toplayacağımız çeşitli verileri değerlendirerek pazarlama ve satışta etkinlik ve verimliliği arttıracağız” dedi. NovoPAD’in Novo Nordisk’in çevresel sorumluluk adına da önemli bir adım olduğunu belirten Ulusoy, “diğer ilaç firmalarına da bu anlamda örnek teşkil edeceklerine inandıklarını” söyledi.
Ulusoy, NovoPAD’in Novo Nordisk tarzının temel unsurlarından biri olan “iş ortaklarımızın yararı için yenilik sağlarız” prensibine iyi bir örnek oluşturduğunu, NovoPAD ile yenilikçi ve teknolojik bir yöntemle hekim odaklı yaklaşımlarını geliştireceklerini belirtti.
“NovoPAD projesinin Novo Nordisk saha çalışanları arasında şimdiden büyük heyecan ve ilgi uyandırdığını” belirten Ulusoy, yenilikçi projeleri ile tanıtımda devrim yaratacaklarını, “geleceğe dokunuyor, tanıtım alışkanlıklarını değiştiriyoruz” sloganı ile vurguladı.
Deniz Özge Ulusoy projenin gelişim sürecini şöyle anlatı: “2006 yılında hayali kurulan proje için 2010 yılında çalışmalara başlandı. Bir yıl süresince projeye ait tüm detaylar planlandı. Lansman öncesi hazırlıklar ve planlama süresince 800 saat çalışma yapıldı, 1500’den fazla e-posta iletildi. Pazarlama, Medikal, IT ve 14 kişilik satış temsilcisinden oluşan NovoPAD pilot grubu oluşturuldu. Bu grup, deneme süresince NovoPAD ile 8.035 kez tanım gerçekleştirdi. 2012 Ocak ayında NovoPAD lansmanı başarıyla gerçekleştirildi ve Novo Nordisk bünyesinde büyük ses getirdi.”