Medimagazin logo

AstraZeneca Türkiye’de yeni dönem

AstraZeneca Türkiye, Doğu Avrupa’da Yenilikçi İş Modelleri konusunda ‘Lider Pazar’ olma başarısını gösterdi. ‘Lider Pazar’ olarak AstraZeneca Türkiye Yenilikçi İş Modelleri konusunda Doğu Avrupa’da gerçekleşen tüm çalışmalarda bölgesel merkez oldu.
AstraZeneca Türkiye’de yeni dönem
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

AstraZeneca Türkiye, yaşama değer katan ve hasta sağlığını artıran yenilikçi ticari faaliyetleriyle sektöre liderlik etme misyonu doğrultusunda iş modelinde yapısal bir değişiklik gerçekleştirdi. Yenilikçi İş Modelleri’nin başarılı entegrasyonunun ardından AstraZeneca Türkiye, Doğu Avrupa’da Yenilikçi İş Modelleri konusunda ‘Lider Pazar’ olma başarısını gösterdi. ‘Lider Pazar’ olarak AstraZeneca Türkiye Yenilikçi İş Modelleri konusunda Doğu Avrupa’da gerçekleşen tüm çalışmalarda bölgesel merkez oldu. Bu kapsamda AstraZeneca Türkiye, ‘Lider Ülke’ kavramını etkin bir şekilde uygulamak amacıyla yönetim yapısında da yeni değişiklik gerçekleştirdi.
 
Ecz. Serkan Barış, 1 Temmuz 2012 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere AstraZeneca Türkiye Pazarlama Direktörü pozisyonuna geçti. İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi’nden sonra MBA eğitimini tamamlayarak  ilaç sektöründe kariyerine başlayan Ecz. Barış, yerli ve yabancı ilaç şirketlerinde önce satış ardından pazarlama departmanlarında çalıştı. Ecz. Barış, AstraZeneca Türkiye’ye 2002 yılında katılarak farklı tedavi alanlarında ve pazarlama departmanının tüm kademelerinde görev yaptı.
 
Murat Veysel Törüner, 1 Temmuz 2012 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere AstraZeneca Türkiye Satış Direktörü görevini üstlendi. Jeofizik Mühendisi olan Törüner, ilaç sektöründe iş hayatına 1998 yılında Zeneca İlaç’da satış temsilcisi olarak başladı. Törüner, satış teşkilatında tüm tedavi alanlarında her kademede çalışarak, 2009 yılında Ulusal Satış Müdürü olarak görev yapmaya başladı. Törüner, bugüne kadar, yenilikçi çalışma sistemlerinin hayata geçirilmesi konularında çalışarak, saha teşkilatının değişen pazar şartlarına uygun olarak yapılandırılması konusunda aktif rol aldı.
 
Dr. Pelin Eriştiren İncesu, 1 Eylül 2012 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Medikal ve Dış İlişkiler Direktörü pozisyonuna geçecek.. Medikal, Ruhsatlandırma ve Pazar Erişim Ekipleri’ne liderlik edecek  Dr. İncesu aynı zamanda  Şirket Sözcüsü  görevini üstlenecek.. Tıp Fakültesi’nin ardından uzmanlık eğitimini psikiyatri alanında tamamlayan Dr. Pelin Eriştiren İncesu, ilaç sektöründeki kariyerine Medikal Danışman olarak başladı. AstraZeneca Türkiye’ye 1999 yılında  katılan Dr. İncesu, AstraZeneca Türkiye’de 2007 yılında Pazar Erişim Departmanı’nı kurarak fiyatlandırma ve geri ödeme alanında çok sayıda başarıya imza attı.

astrazeneca
türkiye’de
yeni
dönem
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir