Sağlık Bakanlığı Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürü Hakkı Öztürk, AA muhabirine, "Merkezi Randevu Sistemi ALO 182"nin, hem vatandaşın hem de sağlık personelinin zamanı doğru kullanmasına ve planlamasına imkan verdiğini belirtti.
Randevu sistemiyle muayene için gelen vatandaşların özellikle sabah saatlerinde yoğunluktan ötürü yaşadıkları sıkıntıyı ortadan kaldırmayı, daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmayı amaçladıklarını vurgulayan Öztürk, 1 Temmuz itibarıyla aile hekimliğinin de randevu sistemine dahil edildiğini hatırlattı.
Öztürk, ilk hafta aile hekimliği için 10 bin randevu alındığını bildirdi.
Vatandaş memnuniyetinin sürekli izlendiğini belirten Öztürk, her gün istatistiksel olarak anlamlı bir sayıda hastaya geri dönülüp, bir şiyayetleri olup olmadığının sorulduğunu kaydetti. Öztürk, "İlk hafta bir şikayet ya da memnuniyetsizlik söz konusu olmadı" diye konuştu.