Gelirlerini yükseltmek için son günlerde başlayan yeni bir kampanyası ile dikkat çekiyor. Kamyanya öylesine önemli ki hastane bire bir iletişimi tercih etmiş. Hastane daha önce kendisine bir şekilde cep telefonu numarasını bırakan eski müşterilerini arıyor. Çağrı merkezi öylesine yoğun ki arka planda aynı konuda aynı konuşmayı yapan onlarca kişiyi uğultu halinde duyabiliyorsunuz. Dinamik müşteri temsilcisi kibarca, konuşmalarınızın kayıt altına alınacağını belirtip kritik bir soru ile mülakata başlıyor. Sigara kullanıyor musunuz? Cevabınız evet-hayır olsa da sorular devam ediyor. Yakın tarihte check-up yaptırdınız mı? Bir günde çok detaylı bir check-up yaptırmak ister misiniz?
Soru-cevap faslından hemen sonra, hastanede yapılabilecek ve yarım günde tamamlanacak check-up sürecinin neler içerdiği ayrıntılı bir biçimde aktarılıyor. Buraya kadar herşey normal. Ancak bundan sonrası biraz garipleşiyor. Fonda birden alkış kıyamet bravo, oley sesleri duyuyorsunuz. Çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcilerinin aynı anda sevinmesi dahası birşeyi kutlaması hemen dikkatinizi çekiyor. Bu arada telefondaki müşteri size tüm check-up’ın 980 TL’ye mal olacağını söyleyip son sorusunu soruyor: “980 TL sağlığınızdan daha önemli değil her halde?” Anlıyorsunuz ki, bu teklifi kabul etseniz telefonu kapattığınız anda çağrı merkezinde yeni bir kutlama yaşanacak. Karar sizin... Sağlığınız mı önemli, 980 TL mi, yoksa bu hastanenin çağrı merkezindeki kutlama mı?