Medimagazin logo

Hastanedeki randevu sistemi kantinciyi iflas ettirdi

Edirne Devlet Hastanesinin kantin işletmecisi, uygulanan randevu sisteminin satışlarını olumsuz etkilediğini belirterek, hastane yönetimine sözleşmesinin feshedilmesi için dilekçe verdi.
 Hastanedeki randevu sistemi kantinciyi iflas ettirdi
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

EDİRNE-İşletmeci Metin Gürleyük, gazetecilere yaptığı açıklamada, 10 yıldan bu yana kantin işletmeciliği yaptığını, hastanenin randevu sistemine geçmesiyle maddi açıdan büyük zarara uğradıklarını söyledi.

Hastane yönetimine kira sözleşmenin feshedilmesi için dilekçe verdiğini belirten Gürleyük, şöyle konuştu:

"Hastaneyle 3 yıllık sözleşme yapmıştık. İlk yıl her şey güzel gidiyordu, işlerimizde çok güzeldi. İkinci yılın yarısında randevu sisteminin başlamasıyla işlerimiz yüzde 30 düştü. Hastalar hastanede hiç beklemediği için kantinden alışveriş yapmaz oldu. Biz de kiralarımızı, personel giderlerini ve sigorta primlerini ödemekte zorluk çekmeye başladık. Bu yıl tamamen battık. Kiramı ödeyemez duruma gelince genel sekreterliğe sözleşmenin feshedilmesi için dilekçe verdim."

Gürleyük, vatandaşların sistemden memnun olduğunu ancak kendisi gibi kantin işleten kişilerin zarara uğradığını söyledi.

Vatandaşların zamanında gelerek muayene olup hastaneden ayrıldığını belirten Gürleyük, "Randevu sistemi vatandaşları mutlu etti, Allah razı olsun ama bizi batırdı. Kimse ekmeğini bırakıp gitmek istemez ama sistem vatandaşı mutlu ederken bizi iflas ettirdi" dedi.

Tedavi olmak için hastaneye gelen Duygu Korkmaz ise randevu sisteminin devreye girmesiyle hastanelerde saatlerce sıra beklemekten kurtulduklarını belirtti.

Korkmaz, randevu istemi sayesinde istedikleri doktora da muayene olduklarını kaydetti.

hastanedeki
randevu
sistemi
kantinciyi
iflas
ettirdi
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir