Medimagazin logo

Bioxcin Genesis ABD pazarına girmeye hazırlanıyor

B'iota Laboratuvarları Genel Müdürü Dündar: ''2012 yılından itibaren Amerika pazarında raflardaki yerimizi alacağız. İlk girişte Bioxcin Genesis ve Bioder markalı ürünler satışa sunulacak''
Bioxcin Genesis ABD pazarına girmeye hazırlanıyor
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

İSTANBUL- B'iota Laboratuvarları Genel Müdürü Cihat Dündar, 2012 yılından itibaren Amerika pazarında raflardaki yerlerini alacaklarını belirterek, ''İlk girişte Bioxcin Genesis ve Bioder markalı ürünler satışa sunulacak. CVS'le yapılan anlaşma gereği, 5 milyon dolarlık ürünle pazara girecek olan B'iota yıl sonunda 10 milyon dolarlık hedefi yakalamak istiyor'' dedi.
    

B'iota Laboratuvarları'nca 4 yıl süren ARGE çalışması sonucu formülü yenilenen Bioxcin Genesis'in tanıtımı İstanbul'da düzenlenen toplantıda yapıldı.
    

Basın toplantısında konuşan B'iota Laboratuvarları Genel Müdürü Cihat Dündar, saçla ilgili yapılan araştırmalarda her 4 kişiden 3'ünün saçlarının düzenli olarak döküldüğünün, modern çağ insanının en önemli sorunlarından biri olan saç dökülmesine karşı yıllardır yürüttüğü uluslararası ARGE çalışmaları ile artık küresel bir marka haline gelen B'iota Laboratuvarları'nın saç dökülmesinin önlenmesi için geliştirdiği ürünü Bioxcin'in tamamen yenilendiğini belirtti.
    

Dündar, ''Tamamen bitkisel ve bilimsel reçetelerle üretilen Bioxcin Genesis, saç dökülmesi sorununu tarihin tozlu sayfalarına göndermeye aday. Yenilenen ve geliştirilen formülü ile Bioxcin Genesis'in saç dökülmesi problemini yüzde 86 önlediği, kozmetik alanında dünya çapında otorite kabul edilen Alman Dermatest kurumu ve moleküler biyoloji, genetik ve tıp alanında dünyanın önde gelen akademik kurumlarından biri ve aynı zamanda Avrupa'nın en eski üniversitesi İtalyan Pavia Üniversitesi'nde yapılan testler ile kanıtlandı'' diye konuştu.
    
     -''Şirket satın almak için görüşmeler yapıyoruz''-
    
     Dündar, B'iota Laboratuvarları olarak ortaklık tekliflerinin yanı sıra Amerika, Fransa, İspanya ve İngiltere'den çeşitli ölçeklerde kozmetik üreticileri ve dağıtım şirketlerini satın almak üzere görüşmelere başladıklarını ve konuyla ilgili olarak uluslararası danışmanlık hizmeti satın aldıklarını bildirdi.
     B'iota'ya gelen uluslararası tekliflerin, yaptıkları çalışmaların ne kadar doğru olduğunun anlaşılması açısından önemli bir gösterge olduğunu ifade eden Dündar, Bioxcin, Bioblas, Bioder ve Nutraxin markalarının sahibi olan B'iota Laboratuvarları'nın halen Türkiye'nin yanı sıra 33 ülkede ürünlerinin satıldığını bildirdi.
    

Dündar, markalarının ciddi ARGE çalışmaları sonrasında tüketiciyle buluştuğunu ve piyasada önemli bir pay sahibi olduğunu belirterek, şunları kaydetti:
     ''Bulunduğumuz sektördeki büyüme oranlarımız diğer firmalara göre hayli yüksek. Yabancı şirketlerin domine ettiği kozmetik sektöründe, her geçen gün pazar payımızı artırıyoruz. Artan performansımız dolayısıyla kişisel bakım ve FMCG'deki şirketlerden gelen tekliflerin yanı sıra yurt dışı sermaye fonlarının da ilgisini sürekli çekiyoruz. Bu başarımızın altında yatan en önemli sebep, inovasyon ve ARGE faaliyetlerimizdir. Ayrıca B'iota Laboratuvarları'nın bilimsel duruşu, ürünlerinin kalitesi ve en önemlisi de tüketicilerin ihtiyaçlarına uygun yeni ürünler geliştirerek yakaladığı tüketici memnuniyeti bu başarının temel yapı taşını oluşturuyor.''
    

Dündar, 2002 yılında kurularak, Türkiye derma-kozmetik pazarının en hızlı büyüyen firması olan ve bitki özlü şampuan pazarında yüzde 56'lık payla lider olan B'iota Laboratuvarları'nın 2012 yılından itibaren Amerika pazarında raflardaki yerini alacağını bildirdi.
    

Yaklaşık 3 yıl süren hazırlık döneminden sonra B'iota'nın sadece ABD'nin değil dünyanın en büyük eczane zincirleri sayılan CVS'le sözleşme imzaladığını anlatan Dündar, ABD pazarına ilk girişte, Türkiye ve diğer ülkelerde de büyük tüketici beğenisine sahip Bioxcin Genesis ve Bioder markalı ürünlerin satışa sunulacağını kaydetti.
    

Dündar, CVS'le yapılan anlaşma gereği, 5 milyon dolarlık ürünle pazara girecek olan B'iota'nın yıl sonunda 10 milyon dolarlık hedefi yakalamak istediğini, ayrıca, B'iota Laboratuvarları'nda geliştirilen diğer bitki özlü kozmetik ürünlerin yanı sıra çeşitli gıda takviyelerinin de 2012 yılının sonuna doğru onay süreçleri tamamlandıktan sonra ABD pazarına sunulacağını söyledi.

bioxcin
genesis
abd
pazarına
girmeye
hazırlanıyor
Yorum (1)
murat kaya
Merhaba,yazınız ilgimi çekti. Bende eski bir Bioxcin kullanıcısı olarak şuan Bioxcin Forte ürününü kullanıyorum tek kelime ile harika bir ürün. Bu ürün sayesinde yeni saçlarıma kavuştum. Gerçekten çok memnunum
0
Cevapla
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir