Medimagazin logo

90 gün projesi ile verimlilik artacak

Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Kurumu Başkanlığı’nca başlatılan 90 gün projesi ile ilgili, Uşak Devlet Hastanesi toplantı salonunda iç paydaşlara sunum düzenlendi.
90 gün projesi ile verimlilik artacak
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

Uşak İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Uzm. Dr. Yalçın Atlı anlatımı ile gerçekleştirilen sunuma, İdari Hizmetler Başkanı Ömer Bağ, Mali Hizmetler Başkanı İsmail Çelebi ve Genel Sekreterliğe bağlı çalışan Uzmanlar, Hastane Yöneticileri, Müdürleri ve Yardımcıları katıldı.

Genel Sekreter Uzm. Dr. Yalçın Atlı yaptığı sunumda, “90 Gün Çalışması, ‘Hedeflerle Yönetim İlkesine’ dayanan bir yönetim çalışmasıdır. Çalışma kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin ve Merkez Yönetim Teşkilatı’nın koordineli çalışmaları sonucu kamu hastanelerine ilişkin bazı yeniliklerin hayata geçirilmesi hedeflenmektedir. Çalışmanın tamamlanma süresi 90 gündür. Bu nedenle çalışma ’90 Gün Çalışması’ olarak adlandırılmaktadır. 90 gün, daha etkin bir yönetişimi, hasta memnuniyeti ve sağlık çalışanlarının memnuniyetini hedefleyen üç ayaklı bir projedir” dedi.

Proje kapsamında, TKHK tarafından İl Genel Sekreterlikler karşılıklı eşleştirildi. Uşak ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Eskişehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği ile eşleştirildi. Genel Sekreterlikler, ‘90 Gün Projesi’ çerçevesince ilgili genel sekreterliğin çalışmasını yerinde inceleyecek. Böylece Kamu Hastane Birliklerinde bilgi paylaşımı ve çapraz denetim sağlanarak hizmet kalitesi daha da artırılmış olacak.

90
gün
projesi
ile
verimlilik
artacak
Yorum (14)
Erhan Eralp
Hiç gereksiz altyapısı hazırlanmadan sunulan bir proje. Sağlık çalışanlarına eziyetten öte bir anlamı yok.
0
Cevapla
çıldırtmayın insanı
Hastalarla doktorların aynı WC yi kullanmasından, nasıl bir verimlilik artışı bekliyorsunuz?
0
Cevapla
drovuz
ya ne salak bir şey bu, hangi jöle kafadan çıkıyor bu zihni sinir projesi, yaka kartı takmayan, hoşgeldiniz-geçmişolsun demeyen kaç kiş varki böyle zorlama ihtiyacı hissettiler. hele evde ziyaret edip iyi baktılarmı memnunmusun diye sormanın anlamı ne, hastalr zaten ne yaparsan yap memnun olmuyorlar, ya illerin birbirini gizli gizli denetlemesine ne demeli... Allah akıl fikir versin
0
Cevapla
Dr.Cevdett
90 gün verimlilik projesinden bazı maddeler: 1)Personel tuvaleti ile vatandaş tuvaleti ayrı olmayacak.Herkes aynı tuvalete... 2)Hasta geldiğinde -hoşgeldiniz,geçmiş olsun çıkarken de güle güle diye mümkün olduğunca tekrerlanacak.(Polikliniklerde yanımıza bu kelimeleri ezberlemiş papağan verilmesi bakanlığımızdan istirhamımızdır). 3)Gelen hastaların en az %10'unun mail adresleri alınacak.vs.vs.vs. Yahu bir defada hizmet veren hekimler için iyi bir şeyler düşünün ne olur? Bu projede sağlık çalışanı için verimliliği artıracak dişe dokunur bir şey göremedim, gören varsa burada paylaşalım.
0
Cevapla
Frankie Bellevan
olay buysa(yani hastalarla aynı tuvaleti kullanmak)emin olun bu görevi 20 yıldır hakkıyla ifa ediyorum. hastane idareci ve yöneticilerimiz sağolsunlar. ayıptır söylemesi,personel sıkıntısından dolayı, elime geçirdiğim muhtelif çap ve markalarda fırçalarla az tuvalet temizlememişimdir. hedefe isabet ettirme ve oluşan komplikasyonları düzeltme konusunda özürlü,karavanacı ama ..... sıvama konusunda ise son derece başarılı nezih ve necip milletimizin .... sağolsun. şimdi bu kriterlere göre ben iyi bir doktor mu oluyorum? ayrıca hastaların e-mail lerini tuvalet sırası beklerken alırsam da oluyor mu? yoksa bu ofsayt mı oluyor?
0
Cevapla
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir