Medimagazin logo

ZEISS Türkiye’den Başkent’e dev yatırım

Optik ve optoelektronik alanında dünya devi ZEISS, Türkiye’deki büyüme stratejisi kapsamında Ankara’da yeni bir müşteri deneyim merkezi açtı. 1300 metrekarelik alana kurulan merkez, sağlık, sanayi, mikroskopi ve optik alanlarında ileri teknoloji çözümleri sunacak.
Kaynak: MEDİMAGAZİN
ZEISS Türkiye’den Başkent’e dev yatırım
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

Optik ve optoelektronik teknolojilerinde küresel lider olan ZEISS, Türkiye’deki varlığını genişletmeye devam ediyor.

İstanbul ve Bursa’daki merkezlerinin ardından şirket, 1300 metrekarelik yeni bir müşteri deneyim merkezini Ankara’da hizmete açtı.

ZEISS Customer Center; medikal teknolojiler, araştırma mikroskopisi, endüstriyel kalite güvence sistemleri ve tüketici optiği alanlarında ileri teknolojileri kullanıcılarla buluşturmayı hedefliyor. Özellikle göz sağlığı ve mikrocerrahi alanlarında çalışan sağlık profesyonellerine yönelik olarak tasarlanan merkez, ürün demolarından uygulamalı eğitim oturumlarına, teknik destek hizmetlerinden ölçüm ve denetleme çözümlerine kadar uzanan geniş kapsamlı içeriğiyle, çok yönlü ve interaktif bir deneyim platformu sunuyor.

 

"Türkiye'de 8 bin 200'ün üzerinde Alman sermayeli şirket faaliyet gösteriyor"

Merkezin açılışını Almanya'nın Ankara Büyükelçiliği Elçi Müsteşarı Henning Simon ve ZEISS Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Christian Martin gerçekleştirdi.

Açılışta konuşan Simon, Ankara’daki müşteri merkezinin, Almanya’nın önde gelen teknoloji şirketlerinden ZEISS’ın Türkiye’deki çalışmalarına olan bağlılığının bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Almanya'nın Ankara Büyükelçiliği Elçi Müsteşarı Henning Simon

Almanya ve Türkiye arasında uzun yıllara dayanan ekonomik ve ticari iş birliği kültürüne dikkat çeken Simon, şöyle konuştu:

"Almanya, Türkiye'nin en büyük ticaret ortaklarından biri. Almanya'dan birçok şirket, yatırımlarını Türkiye'de devam ettirirken Türkiye'den de Alman ekonomisine büyük katkılar sağlayan hamleler geliyor. Türkiye'de Alman sermayeli 8 bin 200'ü aşkın şirket bulunuyor. Bu Türkiye ve Almanya'nın özellikle teknoloji, eğitim, yenilikçilik ve sürdürülebilirlik alanlarında ticaret ve yatırımlarını devam ettirme taahhüdünü bir kez daha gösteriyor."

 

50'den fazla ülkede faaliyet ağı

Christian Martin ise ZEISS’ın optik ve optoelektronik alanlarında küresel ölçekte lider bir şirket olduğunu vurgulayarak, “Şirketimiz, 50’den fazla ülkede; 60 satış ve servis noktası, 40 araştırma-geliştirme merkezi ve 35 üretim tesisiyle faaliyetlerini sürdürüyor.” dedi.

Ankara’daki merkezde medikal teknolojiler, araştırma mikroskopları, endüstriyel kalite çözümleri ve tüketici ürünleri alanlarında satış, servis ve uygulama desteği sunduklarını belirten Martin, Türkiye’nin bu alanlarda büyüme potansiyeline inandıklarını sözlerine ekledi.

ZEISS Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Christian Martin

Teknoloji, uzmanlık ve çözüm odaklı iş birliğinin buluşma noktası

Martin, Ankara’daki ZEISS Customer Center’ın açılışı sonrası gerçekleştirilen basın toplantısında yaptığı açıklamada, İstanbul, Bursa ve Ankara’daki ofisleriyle Türkiye’deki varlıklarını istikrarlı ve sürdürülebilir şekilde güçlendirdiklerini, aynı zamanda bölgenin büyüme ve gelişimine olan bağlılıklarını pekiştirdiklerini ifade etti.

Martin, bu strateji doğrultusunda ZEISS’ın Türkiye pazarındaki etkisini daha da artırmak amacıyla Ankara’da yeni bir müşteri deneyim merkezini hayata geçirdiklerini belirterek şunları söyledi:

“1300 metrekarelik alana yayılan bu merkez, yalnızca bir deneyim alanı değil; teknoloji, uzmanlık ve çözüm odaklı iş birliğinin buluşma noktasıdır. Medikal teknoloji, araştırma mikroskopisi, endüstriyel kalite güvence ve tüketici optiği gibi alanlardaki son teknoloji çözümlerimizi müşterilerimize daha da yakınlaştırmamıza imkân tanımaktadır.”

 

“Türkiye’deki profesyonellere yüksek katma değer sağlamayı hedefliyoruz”

Merkezde canlı ürün tanıtımları, hassas ölçüm hizmetleri, uygulamalı eğitim oturumları ve teknik destek gibi birçok hizmetin sunulacağını kaydeden Martin, “ZEISS Customer Center, Türkiye’deki çeşitli sektörlerdeki profesyonellere yüksek katma değer sağlamayı hedeflemektedir. Bizimle birlikte geleceği inşa etmeyi amaçlayan herkesi ağırlamaktan memnuniyet duyacağız,” dedi.

Martin sözlerini şöyle tamamladı:

“Son teknoloji altyapımızı derin uzmanlığımızla birleştirerek; sağlık, üretim, optik, bilim ve araştırma gibi kritik alanlarda çalışan profesyonellere tek çatı altında kapsamlı çözümler sunuyoruz. İşletmeleri güçlendirmek ve müşterilerimizin büyümesini desteklemek en büyük önceliğimizdir. Eğitim programlarımız ve yenilikçi çözümlerimizle, iş ortaklarımızın başarısına katkı sağlamaya ve onları desteklemeye devam edeceğiz. ZEISS, Türkiye’de müşterilerine doğrudan hizmet sunmaya devam edecek.”

Toplantıda; ZEISS Türkiye IQS Ülke Direktörü Özgür Aka, MED Ülke Direktörü Barış Arslan, RMS Ülke Direktörü M. Umut Küçükbayrak ve Beta Optik Genel Müdürü Mustafa Kemal Köksal da ZEISS’in kalite, sağlık, mikroskopi ve optik alanlarındaki yatırımları ile Türkiye’deki büyüme stratejisi ve gelecek vizyonu hakkında bilgi verdi.

zeiss turkiye
zeiss customer center
acilis
ankara
zeissturkiye yonetim kurulu baskani christian martin
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir