Medimagazin logo

Başka bir arzunuz var mı?

Samsun'da faaliyet gösteren Özel Mediva Hastanesi, hasta memnuniyetini en üst seviyelere çıkarmak amacıyla, her gün hastaların öneri ve taleplerini dinliyor.
Kaynak: CİHAN
Başka bir arzunuz var mı?
Özel Mediva Hastanesi, hasta memnuniyetini en üst seviyelere çıkarmak amacıyla, her gün hastaların öneri ve taleplerini dinliyor. Hastane Halkla İlişkiler Uzmanı Seda Özcan, çeşitli rahatsızlıkları nedeniyle hastanede yatan vatandaşlarla her sabah odalarına giderek görüşmeler yapıyor.
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

SAMSUN-Hastane Halkla İlişkiler Uzmanı Seda Özcan, çeşitli rahatsızlıkları nedeniyle hastanede yatan vatandaşlarla her sabah odalarına giderek görüşmeler yapıyor.

Hemşirelerin de katıldığı uygulamadan hayli memnun kalan hastalar, istek ve taleplerine gösterilen ilgi nedeniyle memnuniyetlerini ifade ederken, Özel Mediva Hastanesi Halkla İlişkiler Uzmanı Seda Özcan, gerçekleştirdikleri çalışma ile hasta memnuniyetini en üst seviyelere çıkarmak istediklerini söyledi.

Özcan, yapılan uygulama sırasında hastalara, hastaneyi tercih etme sebepleri, hastanede çıkan yemekleri beğenip beğenmedikleri, oda temizliği ve hemşirelerin duyarlı davranıp davranmadıkları ile ilgili de sorular yöneltiyor.

Konu ile ilgili bir açıklamalarda bulunan Özcan, "Hastalarımızla odalarında tek tek görüşerek onların beklentilerini ve sorunlarını dinliyoruz. Hasta memnuniyetini en üst seviyelere çıkarmak amacıyla yaptığımız bu uygulamadan gayet verim alıyoruz. Hastalarımızla görüşürken ayrıca bir de anket yapıyoruz. Bu ankette, hastanemiz hizmetlerini hastalarımıza soruyoruz. Bu sorulara verilen cevaplara göre de hizmet performansımızı daha da yukarılara çıkarıyoruz." dedi.

özel mediva hastanesi
hasta memnuniyeti
özel hastane
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir