Bu da onları maliyetlerini azaltmak veya geri ödemesiz ürünlere yönelmek gibi farklı arayışlara yönlendirmektedir' dedi. Dünyada da trendin değiştiğini ve devletlerin daha az oranda ilaç geri ödemesine doğru kaydıklarını belirten Can, zaman içinde ülkemizde de benzer değişikliklerin yaşanacağını ve kendi yapılanmalarını gerçekleşecek değişikliklere göre oluşturduklarını ifade etti. Can sözlerini şöyle sürdürdü: 'Bugüne kadar gıda takviyesi veya bitkisel ürünleri pazarlayan firmalar, maliyetleri yüksek olduğu için ekipler kurarak, ürünlerini hekim ve eczacılara tanıtmak yerine, reklama veya direkt tüketiciye yönlenerek tanıtmak yolunu seçtiler. Biz her türlü beşeri ürünün doktor ve eczacı tavsiyesi ile kullanılması gerektiğine inanıyoruz. Kuruluş amacımız, portföyümüzdeki ürünleri, doktor ve eczacı kanalı ile tanıtıp halkın kullanmasını sağlamaktır.'
Merdiven altı ürünlerin satış ve pazarlamasının yapılmasını engellemek için devlete kontrolör olarak çok büyük görev düştüğünü söyleyen Can, 'Sektördeki ciddi firmaların tamamı, bu konudan rahatsızlık duyor. Üretim, satış ve pazarlama aşamalarında devlet gerekli kontrolleri sürekli olarak yerine getirmeli. Her şeye rağmen hala bire bir mal fazlası veren şirketleri ciddi mercek altına almalıdır' dedi. 'İlaç sektöründe son yıllardaki en büyük eksik sektörün ana damarı olan tanıtım sorumlularının eğitimlerinin ve iş bağlılıklarının zayıf olması' diyen Can, 'Devlet organlarının satış ve pazarlama enstrümanlarındaki haklı bazı kısıtlamaları önümüzdeki dönemlerde beşeri ilişkiler ve tanıtım sorumlularının işe bağlılığının önemini fazlasıyla arttıracak' dedi.