Şirket, 'yalan beyanda bulunarak' rapor alan yaklaşık 100 hostesi işten çıkardı. THY, özellikle yaz döneminde artış gösteren alerjik rahatsızlıklar nedeniyle işe gelmeyen personelini yalnız bırakmamak için geçen yıl bir uygulama başlattı. Doktor ve hemşirelerle hasta çalışanlarının evine ziyarete giden şirket yetkilileri, ihtiyaç durumunda tıbbi destek sağladı. Sağlık destek ekibi, hasta çalışanlarla sohbet ederek moral takviyesinde bulundu. Ancak, ziyaretlerde hasta olmadığı halde rapor alan kabin memurları olduğu ortaya çıktı. Yalan beyanda bulunarak rapor alan çalışanlar hakkında soruşturma başlatan şirket yönetimi, 1 yılda yaklaşık 100 hostesin işine son verdi. THY yetkilileri, "Hastalanan personelimizi, yalnız olmadıklarını hissettirmek amacıyla sağlık ekibiyle ziyaret ediyoruz. Ancak hasta olmadığı halde rapor alan yaklaşık 100 çalışanımızın iş akitleri soruşturma sonrası feshedildi." dedi.