Medimagazin logo

Hastane yönetimi hastaların kahvesini içip isteklerini alıyor

Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği, yatarak tedavi görmüş ve taburcu olmuş hastaları evlerinde ziyaret etme uygulaması başlattı. Ziyaret sırasında hastalardan memnuniyet dereceleri, istek ve şikayetleri dinleniyor. Genel sekreterliğe bağlı kurumların yönetim kadroları her hafta en az bir hasta olmak üzere ziyaretlerini gerçekleştiriyor.
 Hastane yönetimi hastaların kahvesini içip isteklerini alıyor
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

AFYONKARAHİSAR-Kamu Hastaneler Birliği Afyonkarahisar Genel Sekreteri Dr. Ayhan Erenoğlu, hastanelerin veri tabanından rastgele seçilen hastaların hastanede kaldıkları süre içerisinde, gerek hasta bakım hizmetleri gerek otelcilik hizmetleri gerekse de teşhis ve tedavi yönünden kurumu değerlendirmelerini istediklerini söyledi. Erenoğlu, "Hastalar ilk kez karşılaştıkları bu uygulamadan dolayı önce şaşırıyor, ardından mutlu oluyorlar. Evlerinde ziyaret edilen hastalar, bu uygulamayı son derece olumlu gördüklerini belirtiyor. Bu ziyaretlerin sonunda sağlık çalışanlarına sempati ve güvenin arttığı, evlerinde bir fincan kahve ile ağırladıkları hastane yöneticilerinin samimiyetlerinden dolayı mutlu olduklarını ifade ediyorlar.” dedi.

“YANLIŞLARIMIZI GÖRME ADINA ÖNEMLİ”

Evde yapılan ziyaretlerin devam edeceğini ve olumlu sonuçları olduğunu ifade eden Erenoğlu, hastanede sunulan hizmete katkı sağlaması, yönetimlerin gerekli önlemleri alması anlamında özellikle ilk ağızdan yapılan öneri, eleştiri ve memnuniyetlerin oldukça önemli olduğunu dile getirdi. Erenoğlu, “Her meslekte olduğu gibi sağlık alanında da zamanla mesleki körlük oluşuyor. Bizlerin görmediği bir aksaklık ya da sistemdeki bir durum hastalarımızın gözüyle bizlere yansıması kendimizi yenilememiz açısından önemli bir gelişmedir. Diğer taraftan, sistemdeki işleyişin bizzat yetkili kişilerden açıklanması da yanlış anlamaların veya yanlış bilgilenmenin önüne geçiyor.” diye konuştu. Hastaların kendileri için çok değerli olduğunu ifade eden Erenoğlu, kaliteli sağlık hizmeti için ne gerekiyorsa yerine getirileceğini sözlerine ekledi.

hastane
yönetimi
hastaların
kahvesini
içip
isteklerini
alıyor
Yorum (5)
s.k
Gerçekten sıktınız artık, dr sayısı sınırlı yetersiz, sağlık personeli ve dr un eli-kolu bağlı, şiddetten bıkmış, malpraktis ceza korkusundan yılmış...Daha ne yapsın yahu, bi yapmadığı bişey kaldı,onu mu yapsın...
0
Cevapla
sibel tayga
sağlık sektörü ciddiyet isteyen bir sektör.kuralları bu işde uzmanlaşmış kişiler belirlemeli.bilgisi olmayan,eğitim almamış bir vatandaşın neden fikri sorulur ki.ben bu yöneticilerin aslında her branşda hoca olmuş.doçent prof gibi kişilere gidip isteklerini sormasını beklerdim.malesef ki;halka sorulması çok ama çok sakıncalı bir hareket
0
Cevapla
murat baykara
yanlışlarımızı halk mı bize gösterecek,6 sene okuyup da üstüne 5 senede uzmanlık yapan bize fikir sorulmuyorda,halk mı kendisi için neyin doğru neyin yanlış olduğuna karar verecek,o zaman bize ne gerek var,niye okuduk biz
0
Cevapla
emre gönüllüler
keşke çok değerli hocalarımızdan profesörlerden çok değerli doçent dr larımızdan fikir sorulsaydı.
0
Cevapla
postenflamatuar
"Hastaların kendileri için çok değerli olduğunu ifade eden Erenoğlu, kaliteli sağlık hizmeti için ne gerekiyorsa yerine getirileceğini" sözlerine eklemiş. Hastalar kendileri için o kadar değerli ki bir hastalrının 3 olmadı en fazla 7 dakika içinde anamnez, fizik muayne, tanı ve tedavi planlamasının bitmesini sağlıyor. Hastalar kendileri için o kadar değerli ki kırmız alan olan hastalarını acil sertifikasyonu olmayan bir pratisyen ve ya o kırmızı alan olgusuyla ilşikisiz bir alanda uzman olan doktora emanet ediyor. Bu mu "değer" anlayışınız?
0
Cevapla
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir